Menu
Your Cart

Intrebari Frecvente

          Produsele comercializate de TRM ROYAL CARTA pot fi adaugate si in catalogul Sistemului Electronic de Achizitii Publice. Daca reprezentati o institutie publica si doriti sa achizionati un produs de la noi, va rugam sa ne contactati pentru a adauga reperul in catalogul SEAP.


INTREBARI FRECVENTE

Echipa RoyalCarta lucreaza in prezent la procesarea numarului foarte mare de comenzi inregistrate. Te asiguram ca depunem toate eforturile pentru rezolvarea situatiilor intampinate, intr-un timp cat mai scurt posibil.

Pentru a-ti veni in ajutor, am pregatit pentru tine o serie de intrebari intalnite frecvent si raspunsuri la acestea.

  1. Care este statusul comenzii mele?

De obicei, termenul de procesare al unei comenzi este de 4-5 zile lucratoare, la care se adauga si termenul de livrare. Tinand cont de situatia actuala generata de pandemia Covid-19 si a numarului foarte mare de comenzi, atat termenul de procesare, cat si cel de livrare se face in termen de minim 9 zile lucratoare.

In cazul in care ai primit cod-ul AWB in emailul de confirmare a comenzii, poti verifica statusul livrarii pe site-ul https://tracking.dpd.ro/ AWB-ul coletului devine activ atunci cand comanda este ridicata de catre curier de la depozitul/ magazinul nostru.

Daca ai nevoie de mai multe detalii referitoare la statusul comenzii tale, te rugam sa ne scrii la adresa de email contact@royalcarta.ro,  folosind titlul “Status comanda”.


  1. De ce comanda mea a fost anulata?

Faptul că produsele au fost rezervate de sistem nu este o garantie că produsele vor fi livrate, ci doar că acestea au prioritate si intra pe lista de verificare din ziua imediat urmatoare.

Plasarea unei comenzi pe site-ul sportvision.ro nu garanteaza existenta tuturor produselor din urmatoarele motive:

  • produsele afisate online nu mai exista în stocul fizic din magazine sau depozite (pierderi, erori stoc etc);
  • produsele sunt defecte sau incomplete, lucru care se poate descoperi in timpul procesului de confirmare a lor.


  1.  Odata ce am plasat o comanda, mai poate fi aceasta modificata, astfel incat sa adaug sau sa schimb produsele pentru care am optat?

Comanda deja plasata nu mai poate fi modificata (marime, culoare) si nu se mai pot adauga sau schimba produse.

In cazul in care comanda este gresita, te rugam sa ne contactezi in termen de maxim 2 ore de la inregistrarea  acesteia, la adresa contact@royalcarta.ro,  folosind titlul Anulare comanda”.


  1.  Am primit comanda incompleta. Ce trebuie sa fac?

Daca ai in comanda mai multe produse este posibil sa ti le trimitem din mai multe puncte de livrare din tara. Acest aspect nu presupune costuri suplimentare de transport, insa termenele de livrare pot fluctua in functie de distanta si de firma de curierat. In cazul in care factura cuprinde si produsele pe care nu le-ai primit in colet, te rugam sa ne contactezi la adresa de email contact@royalcarta.ro,  folosind titlul “Comanda incompleta”.

De asemenea, este posibil ca unele dintre produsele alese la plasarea comenzii, sa nu mai fie disponibile. In aceasta situatie, daca ai facut plata online, noi iti vom restitui contravaloarea produselor in contul pe care l-ai folosit pentru efectuarea platii, in termen de 2-30 de zile, in functie de contractul cu banca emitenta a cardului tau.


  1. FORMULARUL DE RETUR

Pentru a beneficia de dreptul de retur, respectiv de retragerea din contract, trebuie să completezi formularul de retur pe care l-ai primit impreuna cu produsul(ele) in coletul trimis de noi sau sa folosesti exemplarul de pe site (descarca aici).


  1. Vreau sa fac un retur sau sa schimb unul sau mai multe produse comandate. Cum procedez?

Produsele pot fi returnate prin orice firma de curierat la adresa din formularul de retur, si NU la sediul socialA NU SE RETURNA PRIN POSTA! 

Pentru ridicarea coletului, poti alege ca solicitarea curierului sa vina din partea noastra, pentru a beneficia de costurile preferentiale; pentru aceasta, te rugam sa ne scrii la adresa de email contact@royalcarta.ro, folosind titlul “Retur – solicitare curier”.

Pentru retur, poti alege restituirea contravalorii produselor returnate sau schimbarea acestora cu alte produse dorite (cu achitarea eventualelor diferente de pret de catre tine sau restituirea lor de catre noi). Contul bancar si numele titularului trebuie specificate pe formularul de retur, indiferent de optiunea de retur aleasa, pentru a evita o eventuala intarziere a procesarii returului. In cazul in care produsele dorite la schimb nu sunt disponibile, iti vom restitui contravaloarea lor. Termenul pentru restituirea banilor este de maxim 14 zile, din momentul in care produsele returnate ajung la noi si sunt acceptate, va rugam sa tineti cont si de cele 4 zile de carantina.

Te rugam sa pui in colet factura si formularul de retur (care sunt pe aceeasi pagina), completat cu codurile produselor pe care le returnezi, codurile produselor dorite la schimb, marimile acestora (daca este cazul), contul IBAN si numele titularului de cont.

Avem rugamintea ca produsele sa fie in ambalajul original sau o cutie si, suplimentar, intr-o punga/ folie si sa sigilezi cu banda adeziva.

Mentionam ca returul nu presupune primirea produselor solicitate la schimb in momentul in care curierul ajunge la tine pentru preluarea produselor pe care le returnezi. Produsele returnate trebuie sa ajunga mai intai la noi, unde vor sta 4 zile intr-o zona de carantina.

Important:  Vom expedia produsele dorite la schimb doar dupa procesarea returului. Termenul maxim de procesare este de 14 zile de la receptionarea produselor si acceptarea lor, va rugam sa tineti cont si de cele 4 zile de carantina.

Daca ai nevoie de alte informatii legate de statusul returului tau, ne poti contacta la contact@royalcarta.ro, folosind titlul ”Status retur”.


  1. Pot alege plata la livrare?

Desigur, daca nu doresti sa efectuezi plata online, la plasarea comenzii poti selecta ca modalitate de plata – plata ramburs.

Acest site foloseste cookies